<\/a>„kropla dr\u0105\u017cy ska\u0142\u0119 nie si\u0142\u0105, lecz ci\u0105g\u0142ym padaniem”<\/em><\/span><\/strong><\/p>\n \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Owidiusz<\/span><\/p>\n Projekt: „Kropla Dobra”<\/strong> jest w trakcie realizacji z moimi studentami UKSW. Zapraszam jednak do niego wszystkich znajomych (i nieznajomych) nauczycieli. Jest niezwykle\u00a0 prosty.<\/p>\n Opis projektu:<\/span> http:\/\/julinek.blox.pl\/html<\/p>\n lub wpisz w wyszukiwark\u0119 :\u00a0 JULINEK I SMA<\/p>\n II ETAP<\/strong> \u2013 przyniesienie jednego dnia na zaj\u0119cia\/ lekcj\u0119\u00a0 np. godziny wychowawczej kartki ze znaczkiem. Na zaj\u0119ciach\/lekcji wszyscy adresuj\u0105 ja do Julki. Wype\u0142niaj\u0105 tak\u017ce kart\u0119. Wpisuj\u0105 \u017cyczenia, co\u015b od siebie, opisuj\u0105 okolic\u0119 z kt\u00f3rej pochodz\u0105 (by Julia mog\u0142a dzi\u0119ki temu\u201d zwiedzi\u0107\u201d\/pozna\u0107\u00a0 Polsk\u0119 ). Tre\u015b\u0107 kartki jest osobista lecz \u017cyczliwa. Ka\u017cda z os\u00f3b podpisuje si\u0119 na dole swoim imieniem, kierunkiem studi\u00f3w\/klas\u0105 do kt\u00f3rej\u00a0chodz\u0105, uczelni\u0105\/szko\u0142\u0105 do kt\u00f3rej ucz\u0119szczaj\u0105. \u00a0Nauczyciel zbiera karty i wrzuca je do skrzynki.<\/p>\n Julia Bartczak<\/em><\/strong> III ETAP<\/strong> \u2013 rodzice Julki na stronie bloga umieszczaj\u0105 kr\u00f3tk\u0105 notk\u0119, zdj\u0119cia lub filmik\u00a0 jako komunikat\u00a0 zwrotny. Nauczyciel, gdy si\u0119 to uka\u017ce przekazuje informacj\u0119\u00a0 studentom\/uczniom, aby mogli sami j\u0105 przeczyta\u0107\/ogl\u0105dn\u0105\u0107.<\/p>\n Uczestnicy:<\/span> Czas realizacji:<\/span> Cele projektu:<\/span> Projekt<\/em> mo\u017ce wydawa\u0107 si\u0119 zbyt prosty i naiwny w swoim dzia\u0142aniu. Jednak mog\u0119 w\u0142asnym przyk\u0142adem \u015bwiadczy\u0107, \u017ce jakiekolwiek zetkni\u0119cie z Julk\u0105 daje wielkie owoce. Spotka\u0142am j\u0105 i jej rodzic\u00f3w raz w \u017cyciu. Jednak spotkanie to by\u0142o powalaj\u0105ce i nie do zapomnienia. Mo\u017cna si\u0119 od nich wiele nauczy\u0107. Julka potrafi zmienia\u0107 \u015bwiat i ludzi!!<\/em><\/p>\n Zdj\u0119cie\u00a0 autorstwa Marka Lecha: http:\/\/variart.org\/galeria\/1086-overshoe\/11405-kropla_rosy.htm<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" „kropla dr\u0105\u017cy ska\u0142\u0119 nie si\u0142\u0105, lecz ci\u0105g\u0142ym padaniem” \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Owidiusz Projekt: „Kropla Dobra” jest w trakcie realizacji z moimi studentami UKSW. Zapraszam jednak do niego wszystkich znajomych (i nieznajomych) nauczycieli. Jest niezwykle\u00a0 prosty. Opis projektu: Projekt sk\u0142ada si\u0119 z kilku etap\u00f3w. I ETAP \u2013 zapoznanie si\u0119\u00a0 Juli\u0105 poprzez prze\u015bledzenie wpis\u00f3w na\u00a0 blogu prowadzonym przez jej … Czytaj dalej PROJEKT: KROPLA DOBRA<\/span>
\nProjekt sk\u0142ada si\u0119 z kilku etap\u00f3w.
\nI ETAP<\/strong> \u2013 zapoznanie si\u0119\u00a0 Juli\u0105 poprzez prze\u015bledzenie wpis\u00f3w na\u00a0 blogu prowadzonym przez jej rodzic\u00f3w. Celem tego etapu jest, aby studenci\/uczniowie samodzielnie odnale\u017ali stron\u0119 Julki i dowiedzieli si\u0119 o niej jak najwi\u0119cej.<\/p>\n
\nUl. Bor\u00f3wkowa 69<\/em><\/strong>
\n83-010 Rotmanka<\/em><\/strong><\/p>\n
\nSkierowany jest do student\u00f3w i uczni\u00f3w. Jednak nadzorowa\u0107 realizacj\u0119\u00a0 projektu powinien nauczyciel\/wychowawca.<\/p>\n
\nMo\u017cna rozpocz\u0105\u0107 i zako\u0144czy\u0107 projekt w dowolnej chwili.<\/p>\n
\n1.\u00a0Zrobienie czego\u015b dobrego dla chorego dziecka \u2013 ma\u0142ej Julki
\n2.\u00a0Zapoznanie si\u0119\u00a0 z sytuacj\u0105 chorego dziecka, poznanie go, poczytanie o nim na blogu prowadzonym przez jego rodzic\u00f3w. Przez to\u00a0pobudzenie uczestnik\u00f3w do empatii i nie skupianiu\u00a0 si\u0119\u00a0 tylko na egocentrycznych\u00a0 potrzebach w\u0142asnych
\n3.\u00a0Przemiana uczestnik\u00f3w w sposobie ogl\u0105du \u015bwiata i rzeczywisto\u015bci (tego celu nie ujawniamy uczestnikom)
\n4.\u00a0Do\u015bwiadczenie mo\u017cliwo\u015bci i prostoty czynienia dobra<\/p>\n